Основна частина
Технічне обслуговування машини
Контрольний огляд
Контрольний огляд проводиться перед виходом машини для перевірки її готовності до руху і гасіння пожеж.
Об'єм робіт, що проводяться при контрольному огляді спеціального обладнання, викладений у відповідних розділах Технічного опису.
Щоденне технічне обслуговування
Щоденне технічне обслуговування проводиться після кожного виходу машини в експлуатацію незалежно від пройдених нею кілометрів (відпрацьованих мотогодин).
Мета обслуговування – перевірити і підготувати машину до подальшої експлуатації, при цьому виконується об'єм робіт по обслуговуванню спеціального обладнання, висловлений у відповідних розділах Технічного опису.
Технічне обслуговування № 1
Технічне обслуговування № 1 проводиться через кожні 1000 км пробігу в цілях перевірки технічного стану машини і підготовки її до подальшої експлуатації. При інтенсивній експлуатації спеціального обладнання технічне обслуговування №1 для нього проводити після 50 год роботи.
Об'єм робіт ТО № 1 викладено у відповідному розділі Технічного опису.
Технічне обслуговування № 2
Технічне обслуговування № 2 проводиться через кожні 2000 км пробігу в цілях перевірки технічного стану машини і підготовки її до подальшої експлуатації.
При інтенсивній експлуатації спеціального обладнання технічне обслуговування № 2 для нього проводити після 100 год роботи.
Об'єм робіт ТО № 2 викладено у відповідному розділі Технічного опису.
Сезонне технічне обслуговування
Сезонне обслуговування (СО) проводиться двічі на рік при переході на літню і зимову експлуатацію.
Об'єм виконуваних робіт при (СО), як правило, включає чергове TO-1 або ТО-2 з виконанням додаткових робіт залежно від майбутнього сезону експлуатації.
При підготовці до зимової експлуатації необхідно: промити і відрегулювати систему живлення двигуна паливом; замінити паливно-змащувальні матеріали і гальмівну рідину на зимові сорти, встановити засоби обігріву і утеплення агрегатів і акумуляторних батарей.
При підготовці до літньої експлуатації необхідно: промити систему охолодження двигуна, при необхідності видалити з неї накип; засоби утеплення і обігріву зняти; при необхідності замінити паливно-змащувальні матеріали.
Особливості експлуатації машини в літніх і зимових умовах
Підготовку до експлуатації і експлуатацію спеціального устаткування проводити відповідно до справжнього Технічного опису і Інструкції з експлуатації.
При підготовці до експлуатації в літніх умовах необхідно:
· ретельно перевірити стан засувок, кранів, трубопроводів і їх з'єднань; дюрітові з'єднання, здуття, тріщини тощо, замінити в разі виявлення;
· промити водопінні комунікації, для чого тричі залити воду в бак піноутворювача і злити її з нього через насос;
· заправити цистерну водою;
· заправити в бак піноутворювач;
· заправити мастило в масляний бак гідравлічної системи;
· підфарбувати місця з пошкодженим забарвленням на корпусі машини, її агрегату і вузлах;
· замінити зимові шлемофони на літні.
Для забезпечення нормальної роботи спеціального обладнання в літніх умовах експлуатації необхідно:
· під час роботи спеціального обладнання стежити за свідченнями контрольних приладів;
· не допускати витоку мастила з гідравлічної системи і повітря з системи пневмокерування;
· після закінчення роботи спеціального обладнання перевірити нагрів вузлів насосного агрегату; при підвищеному нагріві вузлів насосного агрегату з'ясувати причину і усунути знайдену несправність;
· ємкості, в яких зберігаються вода і піноутворювач, повинні бути ретельно закритий;
· своєчасно видаляти пил з елементів гідро і пневмосистем.
При підготовці до експлуатації спеціального обладнання в зимових умовах необхідно:
· ретельно перевірити стан засувок, кранів, трубопроводів їх з'єднань; дюрітові з'єднання, здуття, тріщини тощо, замінити в разі виявлення;
· видалити воду з водопінних комунікацій;
· заправити цистерну водою;
· перевірити стан нагрівачів повітря і обігрівача відділення управління;
· заправити в бак піноутворювач;
· зарядити повітряні балони.
|