Сегодня: 19 | 04 | 2024

Пам’ятка працівникові державного пожежного нагляду (частина 4)

Пам’ятка працівникові державного пожежного нагляду (частина 4)

Додаток 6.5.

РІШЕННЯ за СКАРгою (ПРОТЕСТом) НА

ПОСТАНОВУ за СПРАВою ПРО

АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ.

"06" червня 1999р м. Харків

Я, головний державний інспектор з пожежного нагляду Харківської області Саєнко О. І., розглянув справу про адміністративне правопорушення № 92 на гр. Малюк Валентину Іванівну в зв'язку з отриманою заявою (вх. № 14-10 від 04.06.99 р.).

ВСТАНОВИВ:

Адмiнiстративне стягнення на гр. Малюк Валентину Іванівну у вигляді штрафу на суму 102 (сто дві) грн. накладене державним інспектором з пожежного нагляду СДПЧ-9 по охороні Київського району м. Харкова Гумбiним А. В. за порушення (невиконання) "Правил пожежної безпеки в Україні", а саме:

- відсутній дозвіл на початок роботи підприємства від органів державного пожежного нагляду (п.2.8 ППБвУ);

- відсутні первинні засоби пожежогасіння в приміщенні МГПП “Вектор” (п. б.4.9 ППБвУ);

Проведеною перевіркою встановлено, що гр. Малюк В. І., яка є виконавчим директором МПП “Вектор”, орендує приміщення під офіс в готелі “Україна” з 1996 року без зміни профілю підприємства. Крім того, будівля готелю, де знаходиться офіс МПП “Вектор”, забезпечена засобами пожежогасіння згідно з нормами належності.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення

ВИРІШИВ:

Постанову № 92 від 01.06.99 р., винесену державним інспектором з пожежного нагляду СДПЧ-9 по охороні Київського району міста Харкова Гумбіним А. В. скасувати, а адміністративну справу відносно гр. Малюк В. І. закрити.

Головний державний інспектор з

Пожежного нагляду в Харківській області

Начальник УДПО УМВС України Саєнко О. І.

Додаток 6.6.

ПОСТАНОВА ПРО ЗАКРИТТЯ СПРАВИ ПРО

АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ.

ПОСТАНОВА № 2

Про закриття справи про адміністративне правопорушення

"06" червня 1999 р. м. Харків

Я, державний інспектор з пожежного нагляду інспектор СДПЧ-9 по охороні Київського району м. Харкова лейтенант вн. служби Гумбін А. В., розглянув матеріали про адміністративне правопорушення на гр. Малюк Валентину Іванiвну № 92 від 27.05.99 р., яка проживає в м. Харкові по вул. Мироносицькій 150/15, працює виконавчим директором МПП "Вектор", розташованого в приміщенні готелю "Україна" в м. Харкові по вул. Мироносицька 112.

З матеріалів встановлюється, що гр. Малюк В. І. 27 травня 1999р. допустила порушення "Правил пожежної безпеки в Україні", а саме:

- відсутній дозвіл на початок роботи підприємства від органів державного пожежного нагляду (п.2.8 ППБУ);

- відсутні первинні засоби пожежогасіння в приміщенні МПП "Вектор" (п.6.4.9 ППБУ);

Громадянка Малюк В. І.орендує приміщення під офіс в готелі "Україна" з 1996 року, за цей час профіль підприємства не змінювався. Будівля готелю "Україна", де знаходиться МПП "Вектор", забезпечена первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами належності. А тому в діях Малюк В. Л. відсутня подія та склад адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст. 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

Постановив:

Справу про адміністративне правопорушення відносно гр. Малюк Валентини Іванівни закрити.

Державний інспектор з пожежного нагляду Гумбін А. В.

Додаток 6.7.

ПОСТАНОВА ПРО ЗАКРИТТЯ СПРАВИ ПРО

АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ 3

ПЕРЕДАЧЕЮ МАТЕРІАЛІВ ПРО ПОРУШЕННЯ

(НЕВИКОНАННЯ) ВСТАНОВЛЕНИХ

ЗАКОНОДАВСТВОМ ВИМОГ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

ПОСТАНОВА № 3

Про закриття справи про адміністративне правопорушення з передачею матеріалів про порушення (невиконання) встановлених законодавством вимог пожежної безпеки.

"06" червня 1999 р. м. Харків

Я, державний інспектор з пожежного нагляду інспектор СДПЧ-9 по охороні Київського району м. Харкова лейтенант вн. сл. Гумбін А. В. розглянув матеріали про адміністративне правопорушення на гр. Малюк Валентину Іванівну № З від 27.05.99 р., яка проживає в м. Харкові по вул. Мироносицькій 150/15, працює виконавчим директором МПП "Вектор", розташованого в приміщенні готелю "Україна" в м. Харкові по вул. Мироносицькій, 112.

З матеріалів встановлюється, що гр. Малюк В. І. 27 травня 1999 р. допустила порушення "Правил пожежної безпеки в Україні", а саме:

- відсутній дозвіл на початок роботи підприємства від органів державного пожежного нагляду (п.2.8 ППБУ);

- відсутні первинні засоби пожежогасіння в приміщенні МПП "Вектор" (п. 6.4.9 ППБУ);

Громадянка Малюк В. І. на займаній посадi працює нетривалий час (з 12 лютого 1999р.). За порушення правил пожежної безпеки раніше до адміністративної відповідальності не притягувалась.

ПОСТАНОВИВ:

Справу про адміністративне правопорушення відносно гр. Малюк Валентини Іванівни закрити.

Матеріали про адмiністративне правопорушення на гр. Малюк В. І. направити на розгляд адміністрації МПП "Вектор".

Повідомлення про прийняте рішення адміністрації МПП "Вектор" стосовно гр. Малюк В. І. надати в УДПО УМВСУ в Харківській області за адресою м. Харків вул. Шевченка, 22.

Державний інспектор з пожежного нагляду А. В. Гумбін


Додаток 6.8.

ПОСТАНОВА ПРО ЗАКРИТТЯ СПРАВИ ПРО

АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ

У ЗВ'ЯЗКУ 3 НАЯВНІСТЮ ОБСТАВИН, ЩО

ВИКЛЮЧАЮТЬ ПО НЬОМУ провадження.

ПОСТАНОВА № 4

Про закриття справи про адміністративне правопорушення

У зв'язку з наявнiстю обставин, що виключають по ньому провадження.

"06"червня 1999 р. м. Харків

Я, державний інспектор з пожежного нагляду інспектор СДПЧ-9 по охороні Київського району м. Харкова лейтенант вн. сл. Гумбін А. В., розглянув матеріали про адміністративне правопорушення на гр. Малюк Валентину Іванівну № 4 від 26.05.99 р., яка проживає в м. Харкові по вулицi Мироносицькій 150/15, працює виконавчим директором МПП "Вектор", розташованого в приміщенні готелю "Україна" в м. Харкові по вул. Мироносицькій, 112.

З матеріалів встановлюється, що гр. Малюк В. І. 27 травня 1999р. допустила порушення "Правил пожежної безпеки в Україні", а саме:

- відсутній дозвіл на початок роботи підприємства вiд органів державного пожежного нагляду (п. 2.8 ППБвУ);

- відсутні первинні засоби пожежогасіння в приміщенні МПП "Вектор" (п. 6.4.9 ППБвУ).

На момент розгляду справи про адміністративне правопорушення пройшло більше 2 (двох) місяців з дня вчинення правопорушення, відведених на те ст. 38 КУ про АП.

На підставі викладеного, керуючись ст ст. 247,303 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

ПОСТАНОВИВ:

Справу про адміністративне правопорушення відносно гр. Малюк Валентини Іванівни закрити.

Державний інспектор з пожежного нагляду А. В. Гумбін


Додаток 6.9.

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАПРАВЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ

ПРО ПОРУШЕННЯ (НЕВИКОНАННЯ) ВИМОГ

ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

Повідомлення

Контрольний корінець повідомлення

Протокол № 003 від 27.05.99

(П. І. та Б керівника)

МПП “Вектор”___________

(назва підприємства, організації,

Установи, кому надіслано

повідомлення або адмінматеріал)

Захарову Івану Васильовичу

(П. І. та Б керівника підприємства)

Повідомлення надіслано

“06” червня 1999 р.

Отримано відповідь

“___”______________19 р.

Начальник органу ДПН

М. П.

________________________

Порвідомлення № 003 від

27.05.99

(№ адмінматеріалу)

Директору МПП “Вектор”

(назва підприємства)

Захарову Івану Васильовичу

(П. І. та Б керівника підприємства)

М. Харків, вул Мироносицька, 120

(адреса підприємства)

Повідомляю, що гр. Малюк Валентина Іванівна

(П. І.та Б порушника)

Яка працює на посаді виконавчого директора ввіреного Вам підприємства 27.05.99 р. в офісі МПП “Вектор” порушила ППБУ: відсутній дозвіл на початок роботи від органів ДПН; відсутні первинні засоби пожежогасіння

Прошу Вас у відповідності до ст. 21 Кодексу України про адміністративні правопору-шення розглянути поведінку Малюк Валентини Іванівни в трудовому колективі

Начальник органу ДПН

М. П.

Повідомлення про прийняті заходи

Начальнику______________

(назва органу)

(П. І. та Б керівника)

Адреса__________________

Повідомляю, що за вчинене адміністр. правопорушення

(П. І. та Б правопорушника)

(прийняті заходи громадського

___________________________

Впливу)

М. П.

Директор

________________________


Додаток 6.10.

ЖУРНАЛ ОБЛІКУ СПРАВ ПРО

АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ

№ п/п

Хто і коли склав протокол

Посада, прізвище, ім'я та по батькові порушника, найменування об'єкту

Ким та коли розглянуто справу. Наслідки розгляду.

Дата направлення постанови для примусового виконання, куди

Оскарження (опротестування) та рішення по скарзі (протесту)

Відмітка про виконання постанови, дата, № квітанції

Примітка

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.


Додаток 7.

ПРИБЛИЗНІ ЗРАЗКИ ЗАПОВНЕННЯ ТЕКСТОВОЇ

ЧАСТИНИ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОТОКОЛІВ

Особа, вiдповiдальна за забезпечення

Безпеки електрогосподарства, що притягується за ст. 175 КУпроАП,

“___”___________1999 року, що є відповідальною особою за забезпечення протипожежного стану електроспоруд, порушив вимоги “Правил пожежної безпеки в Україні” (ППБ) у виробничих цехах заводу "Точмедприлад" по вул. Шевченка, 20, а саме:

- в електрощитах столярного та малярного цехів допустив застосування нестандартних плавких вставок, чим порушив п. п. 5.1.1 та 5.1.5 ППБ;

- у малярному цеху не забезпечив установлення електроосвітлювача у вибухобезпечному виконанні та допустив експлуатацію електромережі в пожежовибухозагрожуючому стані, чим порушив п. п. 5.1.1, 5.1.37, 5.1.38 ППБ;

- в приміщенні акумуляторної слюсарного цеху допустив улаштування та експлуатацiю тимчасової електромережi, чим порушив п. п. 5.1.9, 5.1.38 ППБ.

По робітниках заводу, що не є посадовими особами,

Які притягуються за ст. 175 КУпроАП.

“___”___________1999 року, будучи проiнструктованим за питаннями додержання протипожежних вимог та зобов'язаним додержуватись встановленого протипожежного режиму, виконувати вимоги правил, допустив палiння в столярному цеху заводу "Точмедприлад" по вул. Шевченко, 20, чим порушив вимоги п. п. 33, 34, 3.12, 41, 21 “Правил пожежної безпеки в Українi” та протипожежної інструкції № 1 по заводу

Відповідальність особи за забезпечення пожвжної безпеки

Та виконання вимог приписів державного пожежного нагляду.

Притягнення за ст. 1888 КУпроАП.

“___”___________1999 року, будучи вiдповiдальною особою за забезпечення пожежної безпеки, не виконав п. п.1-5, 8-9 припису державного пожежного нагляду ЗДПО-6 від “___”___________ 1999 року по заводу "Точмедприлад" по вул. Шевченка, 20, а саме:

- вказати пункт припису з конкретним, запропонованним до виконання у відповідності до вимог “Правил пожежної безпеки в Українi.”

Вiдповідальність особи, призначеної за наказом керівника об'єкта

До виконання вимог приписів державного пожежного нагляду.

Притягнення за ст. 1888 КУнроАП.

“___”___________1999 року, будучи відповідальною особою за забезпечення пожежної безпеки, не виконав п. п. 1-5, 8-9 припису державного пожежного нагляду ЗДПО-6 від “___”___________1999 року по заводу "Точмедприлад" по вул. Шевченка, 20, а саме:

- вказати пункт припису з конкретними, запропонованими до виконання протипожежними заходами.

Всі вищевказані невиконані заходи пропонувались до виконання державним пожежним наглядом, у відповідності до вимог “Правил пожежної безпеки в Українi” та у вiдповiдності до наказу по заводу №____ вiд “___”___________1999 року.

Примітки до приписів

Кожний пункт заходів приписiв обов'язково повинен бути обгрунтований вiдповiдним пунктом “Правил пожежної безпеки”.

Застосування попереджуючих заходів, тобто застосування

Ст. 1888 КУ про АП.

“___”___________1999 року не виконав вимоги постанови про застосування запобіжних заходів державного пожежного нагляду №___ від “___”___________1999 року по столярному цеху заводу "Точмедприлад" та самовільно допустив його експлуатацію з такими протипожежними порушеннями, якi можуть привести до пожежі з тяжкими наслідками:

- вказати пункт постанови з конкретними, обов'язковими для виконання протипожежними заходами.

Вищеперелічені вимоги державного пожежного нагляду передбачені “Правилами пожежної безпеки в Україні”.

Додаток 8.

СЛОВНИК – ДОВІДНИК

АДМІНІСТРАЦІЯ – вживається у двох значеннях:

1. як сукупність органів державної виконавчої влади, органів управлiння;

2. як коло посадових осіб (керiвний персонал) установи або підприємства.

АДМІНІСТРАТИВНА ЮРИСДИКЦІЯ - це діяльнiсть органів державного управління та їх посадових осіб з вирішення індивідуальних адміністративних справ і вживання відповідних санкцій в адміністративному порядку.

АДМІНІСТРАТИВНА ЮРИСДИКЦІЯ ОРГАНІВ ДПН - це діяльнiсть органів ДПН і їх посадових осіб і державних інспекторів пожежного нагляду з вирішення індивідуальних адміністративних справ, але тільки тих, які пов'язані з порушенням правил пожежної безпеки, а також вживання відповідних санкцій в адміністративному порядку.

АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ (ПРОСТУПОК) – це посягання на державний або суспільний порядок, власність, права i свободи громадян, на встановлений порядок управління, протиправну (навмисну або необережну) дію чи бездіяльність, за яку законодавством передбачена адмiністративна відповiдальність.

АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ – це ступінь покарання, стягнення за адміністративний проступок.

АДМІНІСТРАТИВНЕ СТЯГНЕННЯ – ступінь відповідальності за вчинений проступок.

ВИДИ АДМІНІСТРАТИВНИХ СТЯГНЕНЬ – різновид стягнень, які встановлюються адміністративним законом у вигляді штрафу.

ДЖЕРЕЛА ДОКА3ІВ ОРГАНІВ ДПН – це протокол про адмiністративне правопорушення, пояснення свiдків і особи, яка притягається до відповідальності.

ДОКАЗИ з АДМІНІСТРАТИВНОго ПРАВОПОРУШЕННя – це будь-які фактичні дані, на підставі яких у визначеному законом порядку посадова особа встановлює наявнiсть чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненнi та інші обставини, що мають значення для вирішення справи.

ЗАВДАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ – охорона життя і здоров'я громадян, особистих прав і свобод громадян, а також захист прав і законних інтересiв підприємств, установ і організацiй.

ЗАВДАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ В ГАЛУЗІ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ – охорона життя і здоров'я громадян, охорона державної, колективної власності, індивідуального майна громадян від пожеж.

ЗБУДЖЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ СПРАВИ - це приведення в дію механізму, правових актів, що передбачають відповідальність за суспільно небезпечні дії.

ЗАКОН – це нормативний акт вищої юридичної сили, прийнятий вищим представницьким органом державної влади - Верховною Радою України або безпосередньо волевиявленням народу, наприклад, у порядку референдуму.

НОРМАТИВНИЙ АКТ – офіцiйний письмовий документ, приймається компетентними державними органами і встановлює, змінює або відмiняє норми права, розрахований на регулювання виду суспiльних відносин та неодноразове використання у конкретних життєвих обставинах.

КОДЕКС ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ – це систематизований законодавчий акт, прийнятий Верховною Радою України, який визначає, що суспiльно небезпечнi дії чи бездіяльнiсть є адміністративними правопорушеннями, та встановлює вид та розмір адміністративного стягнення за них, а також визначає порядок розглядання конкретних адміністративних справ і виконання постанов за цими справами.

КОМПЕТЕНЦІЯ - це коло діяльності повноважних органів, установ або особи.

ОБСТАВИНИ ДЛЯ 3БУДЖЕННЯ АДМІНіСТРАТИВНОЇ СПРАВИ - це встановлення факту здійснення суспільно-небезпечної дії, передбаченої однією із статей КУ про АП.

ОБ'ЄКТИВНА СТОРОНА АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ - це сукупність передбачених законом ознак, характеризуючих зовнішній прояв суспільно-небезпечної дії, замах на об'єкти адмiністративно-правової охорони, а також об'єктивні умови, пов'язані з цим замахом.

ОЗНАКАМИ, ЯКІ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ОБ'ЄКТИВНУ СТОРОНУ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПОРУШЕННЯ, БУДУТЬ:

1. суспільно-небезпечне діяння;

2. суспільно-небезпечні наслідки;

3. причинний зв'язок між діянням та наслідками, що наступили.

ОБ'ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ - все те, на що спрямоване адміністративне правопорушення, конкретні матеріальні і нематеріальні інтереси, відносини, регламентовані законом.

ПІДВІДОМЧІСТЬ - це розмеження компетенцій між різними органами.

АЛЬТЕРНАТИВНА ПІДВІДОМЧІСТЬ - необхідність вибору з двох або декількох взаємовиключаючих можливостей розгляду справ у компетентних органах.

ПРАВО - система забезпечення державою соціальних, загальнообов'язкових норм, що виражають наявну у нормативних актах державну волю народу та виступають у якості регулятора суспільних вiдносин. Право можливо розглядати як форму, засіб державного управління та реалізації державної політики.

АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО - це галузь, яка регулює суспiльні відносини у сфері державного управління.

ГАЛУЗЬ ПРАВА - складова частина системи права, яка складається із сукупності відокремлених правових норм, правових інститутів та регулюючих якісно-однорідну галузь суспільних відносин.

ДЖЕРЕЛО ПРАВА - це те, звідки виходять, беруть початок, складаються правові норми. В якості джерела права можливо виділити нормативні акти у формі законів, указів, постанов та інших актів компетентних державних органів.

НОРМА ПРАВА - загальнообов'язкове формально визначене правило поведінки загального характеру, яке встановлюється чи санкціонується державою та забезпечується в кінцевому підсумку примусовою силою компетентних органів держави. Норма права - це первинна "елементарна" частина системи права. З норми права складаються нормативні акти, кодекси, галузі, підгалузі права та вся система права в державі.

СТРУКТУРА НОРМ ПРАВА - внутрішня будова норми, її складові елементи, частини. Норма права будується за умовною моделлю "якщо.... то ....". Норма права має три елементи: версія, диспозиція, санкція. У версії вказуються ті умови, при яких ця норма повинна діяти; звичайно версія починається реченням з "якщо"; за його відсутності воно мається на увазi. В диспозиції вказується, якою повинна бути поведiнка за присутності передбачених версій, фактичних обставин. Це саме правило поведінки, права та обов'язки, які регулюються нормою. Санкція - це міра відповiдальності за невиконання, порушення диспозицій.

СИСТЕМА ПРАВА - побудова, форма організацій права у державi.

ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ - комплекс положень, які встановлюють порядок дотримання вимог і норм пожежної безпеки при будівництві і експлуатації об'єктів.

ПРАВОПОРУШЕННЯ - це перш за все порушення закону, нормативного акту.

ПРОЦЕС - просування послідовних явищ, стану в розвитку чогось. Процес - це сукупнiсть послідовних дій для досягнення визначеного результату.

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРОЦЕС - це діяльність державних органів з вирішення конкретних справ у галузi державного управління.

СКЛАД АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРОЦЕСУ - це визначений порядок і визначена послідовність ведення розгляду адміністративних справ, оскарження і протесту внесених постанов, порядок виконання постанов про положення адміністративних стягнень.

СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗАКОНОДАВСТВА - діяльність з упорядкування та удосконалення законодавства, приведення його в певну внутрішню злагоджену систему.

СКЛАД АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ - це сукупнiсть установлених адмiністративним законодавством об'єктивних і суб'єктивних ознак, які характеризують певні суспільно-небезпечні дії (діяльнiсть чи бездіяльнiсть) як адміністративне правопорушення.

СУБ'ЄКТОМ ПРАВОПОРУШЕННЯ - за адміністративним правом України - визнається фiзична особа, що досягла віку, з якого наступає адміністративна відповідальність, та така що є винуватцем у скоєнні суспільно-небезпечного діяння, передбаченого КУпроАП.

СУБ'ЄКТИВНА СТОРОНА АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ - це внутрішня сторона суспільно-небезпечного діяння, тобто психічне відношення особи до здійснення нею суспільно небезпечного діяння і до його наслідків.

Л І Т Е Р А Т У Р А

1. Конституція України від 28.06.96 р.

2. Закон України «Про пожежну безпеку» від 17.12.93 р.

3. Закон України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні порушення щодо посилення адміністративної відповідальності у вигляді штрафу” від 7.02.97 р.

4. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.92 р.

5. ДСТУ 2272-93 ССПБ. Пожежна безпека. Терміни та визначення.

6. Постанова КМ України від 26.07.94 р. № 508 «Положення про Державну пожежну охорону»

7. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.99 р. № 1943 “Про стан забезпечення пожежної безпеки та заходи щодо її поліпшення”.

8. Кодекс України «Про адміністративні правопорушення».

9. Наказ МВС України від 15.01.01 р. № 28 «Про затвердження Настанови з організації роботи органів державного пожежного нагляду».

10. Наказ МВС України від 3.12.99 р. № 932 «Про заходи щодо організації виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.99 р.

№ 1943.

11.Наказ МВС України від 22.06.95 р. № 400 «Правила пожежної безпеки

в Україні».

12.Наказ МВС України від 26.04.2000 р. № 258 «Про затвердження статис-

тичної звітності по лінії пожежної охорони».

13.Ушаков Л. А., Еременко В. П., Белан С. В. Законодательство Украины

об административных правонарушениях и деятельности органов госу-

дарственного пожарного надзора. Учебное пособие, издание 2-е, до-

полненное и исправленное. – Харьков: ХИПБ, 1998.

14.Росоха В. Е., Белан С. В., Мамон В. П. Краткий словарь основных тер-

минов, их определений и толкований в пожарном деле. – Харьков:

ХИПБ МВД Украины, 1999.