Сегодня: 19 | 04 | 2024

План-конспект Тема: Особливості гасіння пожеж при несприятливих умовах. Контрольне заняття за темою 6.

 

План-конспект Тема: Особливості гасіння пожеж при несприятливих умовах. Контрольне заняття за темою 6.

Заняття: Контрольне заняття за темою 6.

Мета: Перевірити засвоєння особовим складу практичних навичок по бойовому розгортанню.

Метод проведення: Розповідь.

Матеріальне забезпечення: Стенди, плакати.

Час: 50 хвилин.

Місце проведення: Навчальний клас.

Література: 1. Пожежна тактика: Підручник / Клюс П. П., Палюх

В. Г., Пустовой А. С., Сенчихін Ю. М., Сировой В. В. – Х.: Основа,

1998. – 592 с.

2. Наказ Міністра Оборони № 450 від 5 грудня 1989 року. (ст. 9.105-9.109)

П/п

Зміст

Час

(хв.)

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

4

1

ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Приймаю рапорт ЗКВ.

2. Перевіряю наявність особового складу, готовність до заняття.

3. Доводжу тему, навчальні питання та мету заняття.

4. Проводжу опитування особового складу по матеріалу попереднього заняття.

5

2

ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.  Гасіння пожеж при нестачі води.

2.  Подача води на вирішальному напрямку, додаткова розвідка вододжерел.

3.  Організація подачі води в перекачку.

4.  Підвезення води.

5.  Розбирання конструкцій і знесення будівель.

6.  Гасіння пожеж при низьких температурах.

7.  Прокладка рукавних ліній, встановлення розгалуження розгалужень і їх утеплення.

8.  Особливості подачі води.

9.  Гасіння пожеж при сильному вітрі.

10.Гасіння пожеж за наявності вибухових речовин.

11.Гасіння пожеж за наявності сильнодіючих отруйних речовин.

12.Гасіння пожеж на об’єктах з наявністю радіоактивних речовин та в зонах радіоактивного забруднення.

40

3

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1.Підводжу підсумки заняття:

- вказую на досягнення навчальних цілей;

- визначаю якість роботи особового складу під час проведення занять;

- вказую на позитивні та негативні моменти, які виникли під час проведення заняття.

2. Відповідаю на поставлені запитання.

3. Проводжу вибіркове опитування особового складу з виставленням оцінок.

3. Ставлю завдання на самостійну підготовку.

5