МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Щодо підготовки навчально-методичних комплексів дисциплін в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу
Страница 6 из 12
2.7.9. ЛІТЕРАТУРА. Список літератури оформляється за вимогами до відповідного розділу навчальної програми. В переліку обов’язкової літератури повинен бути хоча б один підручник з грифом МОН, наявність якого в бібліотеці університету відповідає ліцензійним вимогам (1 підручник на 3-х студентів).
Таблиця 6.
Тиждень
|
Тематика лекцій
|
Тематика практичних занять
|
Вид контролю на практичному занятті
|
К - сть балів
|
Позааудиторний контроль
|
К - сть балів
|
І модуль ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ПРИНЦИПИ ТЕРМОДИНАМІКИ (4,5 тижні)
|
1
|
1. Предмет і методи термодинамки. Термодинамічні системи
|
1. Рівняння стану
|
|
|
|
|
2. Постулати термодинаміки. Температура
|
2. Рівняння стану. Температура
|
|
|
|
|
2
|
3. Внутрішня енергія системи. Рівняння стану.
|
3. Робота. Теплота. Внутрішня енергія
|
Самостійна робота №1
|
3
|
Конспект 1
|
1
|
4. І принцип термодинаміки. Загальна теорія теплоємностей.
|
4. Теплоємність.
|
|
|
|
|
3
|
5. Основні термодинамічні процеси.
|
5. І принцип термодинаміки
|
|
|
Конспект 2
|
1
|
6. Загальна характеристика ІІ принципу термодинаміки
|
6. Основні термодинамічні процеси.
|
Самостійна робота №2
|
3
|
Фізичний диктант №1
|
3
|
4
|
7. Ентропія. Аналітичне формування ІІ принципу термодинаміки.
|
7. Політропний процес
|
|
|
|
|
8. ІІ принцип термодинаміки для нерівноважних процесів
|
8. ІІ принцип термодинаміки
|
Самостійна робота №3
|
3
|
РГР №1
|
3
|
5
|
9. ІІІІ принцип термодинаміки. Абсолютна ентропія
|
9. Контрольна робота №1
|
Контрольна робота №1
|
5
|
Конспект 3
|
2
|
5
|
ІІ Модуль. МЕТОД ТЕРМОДИНАМІКИ (3 тижні)
|
10. Ентропія
|
|
|
Тест
|
4
|
10. Методи термодинаміки. Метод циклів
|
За І модуль
|
28
|
6
|
11. Термодинамічні потенціали.
|
11. Холодильні машини і теплові насоси.
|
|
|
|
|
12. Метод термодинамічних потенціалів.
|
12. Цикл двигунів внутрішнього згорання.
|
Самостійна робота №4
|
3
|
|
|
7
|
13. Рівновага і стійкість термодинамічних систем.
|
13. Метод термодинамічних потенціалів.
|
|
|
Конспект 4
|
2
|
14. Фазові переходи і критичні явища
|
14. Контрольна робота №2
|
Контрольна робота №2
|
5
|
РГР №2
|
3
|
8
|
ІІІ Модуль. Основні поняття і принципи статистичної фізики. (3,5 тижні )
|
15. Фазові переходи
|
Самостійна робота №5
|
3
|
Підсумковий тест
|
6
|
15. Основні поняття і принципи статистичної фізики
|
16. Розподіл Максвела
|
16. Основні поняття і принципи статистичної фізики
|
|
|
Колоквіум
|
|
За ІІ модуль
|
30
|
9
|
17. Розподіл Больцмана
|
17. Розподіл Максвелла
|
|
|
Конспект 5
|
2
|
18. Мікроскопічний опис макроскопічних систем
|
18. Розподіл Больцмана
|
Самостійна робота №6
|
3
|
|
|
10
|
19. Мікроканонічний і канонічний розподіли
|
19. Обчислення статистичних інтегралів і термодинамічних потенціалів ідельних та реальних газів
|
Фізичний диктант №2
|
3
|
|
|
20. принцип Больцмана. Зв'язок термодинамічних і статистичних величин.
|
20. Розподіл Гіббса
|
|
|
Опорний конспект
|
5
|
11
|
21. Великий канонічний розподіл. Квантові статистики
|
21. Флуктуації броунівський рух
|
|
|
Конспект 6
|
2
|
22. Статистична теорія ідеальних систем
|
22. Підсумкове заняття
|
Контрольна гра
|
3
|
Тест №3
|
4
|
|
|
|
|
|
За III модуль
|
22
|
|
Екзаменаційна сесія
|
ЕКЗАМЕН
|
20
|
3. Методична документація для організації
Самостійної роботи студентів
3.1. Методична документація для організації самостійної роботи студентів Повинна включати чітко сформульовані завдання з використанням форми інфінітива (наприклад: ознайомитися, порівняти, проаналізувати, законспектувати, розв’язати, зробити схему тощо) для самостійної роботи (окремо за формами навчання), зміст навчального матеріалу, що є предметом самостійного опрацювання, рекомендовану літературу, форми подання звіту та контролю за виконанням (наприклад: комп’ютерне тестування, модульна контрольна робота, опитування на семінарі, презентація реферату, перевірка розрахункової роботи, індивідуальна співбесіда тощо). Ця інформація відображається також в робочій програмі дисципліни.
Методичні матеріали та завдання до тем, що виносяться на самостійне вивчення, повинні містити засоби самоконтролю, наприклад, відповіді до задач, правильні відповіді на тести тощо.
Однією з форм позааудиторної самостійної роботи студента є Індивідуальне навчально-дослідне завдання. Оцінка за ІНДЗ враховується при виведенні підсумкової оцінки і її вага може становити від 30% до 50% в залежності від складності та змісту завдання. Рекомендовані види ІНДЗ:
– конспект або реферат із теми (для студентів заочної форми та, як виняток, для студентів денної форми навчання з невеликих за обсягом навчальних курсів);
– розв’язування та складання розрахункових або практичних задач різного рівня з теми або дисципліни в цілому;