Сегодня: 20 | 04 | 2024

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Щодо підготовки навчально-методичних комплексів дисциплін в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу

ТЕМА 2. Назва. Зміст.

(Далі - перелік усіх тем змістового модуля І)

ЗМІСТОВИЙ Модуль II

Адаптація вищої освіти України до вимог Болонського процесу

ТЕМА 5. Європейська кредитно-трансферна система та система накопичення - ECTS.

ТЕМА 6. Назва. Зміст.

(Далі - перелік усіх тем змістового модуля ІІ)

1.6.4. ОРІЄНТОВНИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН містить інформацію про розподіл навчального часу за розділами та видами занять (можливо – за весь період вивчення дисципліни) і наводиться у вигляді Таблиці 2 :

Таблиця 2

П/п

Теми

Всього годин

З них:

Лекції (год)

Практичні, сем., лаборант.

(год)

Індивідуальна робота (год)

Самостійна робота (год)

ЗМІСТОВИЙ Модуль I. Назва

1.

Назва теми

2.

Назва теми

Разом на змістовий модуль І

ЗМІСТОВИЙ Модуль ІI. Назва

3.

Назва теми

Разом на змістовий модуль ІІ

ВСЬОГО ГОДИН

1.6.5. МЕТОДИ НАВЧАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ. Вказуються: форми проведення навчальних занять; орієнтовна тематика практичних, семінарських, лабораторних занять (не обов’язково); види індивідуальних науково-дослідних завдань (ІНДЗ) з коротким описом характеру та вимог до їх виконання; типи завдань для самостійної роботи та методи її контролю; форми підсумкового контролю та орієнтовний розподіл балів, що присвоюються студентам за темами та модулями у вигляді Таблиці 3. Інформація даного розділу подається у стислому описовому вигляді і в розгорнутому – в робочій програмі навчальної дисципліни.

Таблиця 3

Поточне оцінювання

ІНДЗ

Підсумковий контроль

Сума

Змістовий модуль І

Змістовий модуль ІІ

40

30

100

15

15

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

2

7

2

4

5

5

5

1.6.6. ЛІТЕРАТУРА. Список літератури складається з основної і додаткової літератури. До основної літератури включають нормативні документи, підручники та навчальні посібники (в тому числі з грифом Міністерства освіти і науки України з урахуванням їх наявності в бібліотеці університету).

У список додаткової літератури включають довідкові, періодичні видання, монографії, статті, методичні рекомендації, Інтернет-ресурси тощо.

2. Робоча програма навчальної дисципліни

2.1. Робоча програма навчальної дисципліни Є нормативним документом вищо­го навчального закладу і розробляється науково-педагогічними працівниками кафедри для кож­ної навчальної дисципліни окремо для денної та заочної форми навчання на підставі програми навчальної дисципліни та навчального плану. Робоча програма навчальної дисципліни "містить виклад конкретного змісту навчальної дисципліни, послідовність, організаційні форми її вивчення та їх обсяг, визначає форми та засоби поточного і підсумкового контролю. Структурні складові робочої навчальної програми дисципліни:

- тематичний план;

- засоби для проведення поточного та підсумкового контролю;

- перелік навчально-методичної літератури." (Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, наказ МО України від 02.06. 1993р., № 161).

2.2. Розроблена робоча програма навчальної дисципліни розглядається на засіданні кафедри, узгоджується з методичною комісією відповідного факультету і затверджується проректором з науково-педагогічної та методичної роботи.

2.3. Кафедра щорічно переглядає робочу програ­му навчальної дисципліни з урахуванням змін ОПП, нових тенденцій в науці, економіці, управлінні, законодавстві, суспільній практиці, нових підходів до організації навчального процесу, регламентованих нормативними документами МОН України, наказами ректора університету. Незначні зміни до програми фіксуються на окремих аркушах, що додаються до робочої програми із зазначенням протоколу засідання кафедри, на якому було затверджено зміни.