Сегодня: 20 | 04 | 2024

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Щодо підготовки навчально-методичних комплексів дисциплін в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу

1.5. Програма навчальної дисципліни підлягає обов’язковому перезатвердженню у випадку внесення суттєвих змін до неї, наприклад, після затвердження нової редакції ОПП чи нового навчального плану.

Зразок титульної сторінки

Міністерство освіти і науки України

Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Кафедра ________________

ЗАТВЕРДЖУЮ

Ректор університету

_____________ О. Д.Бойко

"____" ____________200_ р.

Програма

навчальної дисципліни

"______________________________"

(за вимогами кредитно-модульної системи)

Ніжин-200_

Зразок наступної сторінки

Програма навчальної дисципліни "________________________"

Для спеціальності ____________ напряму _________________, спеціалізація ____________. – НДУ ім. М. Гоголя, 200­_. – __ с.

Розробники (автори): ____________________________

Рецензенти: ____________________________________

____________________________________

Рекомендовано кафедрою

Протокол № __ від ________

Схвалено Вченою радою факультету

(університету) протокол № __ від ______

ÓНіжинський державний університет

ім. М. Гоголя, 200_ р.

1.6. Структура Програми навчальної дисципліни:

1.6.1. ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ містить загальні відомості про дисципліну (на якому курсі і в якому семестрі вона вивчається, за яким напрямом підготовки та освітньо-кваліфікаційним рівнем, нормативна чи вибіркова, кількість кредитів, модулів та змістових модулів, кількість годин: загальна, лекційних, семінарських, практичних, лабораторних, самостійної та індивідуальної роботи), форма контролю (див. Таблицю 1).

1.6.2. ПЕРЕДМОВА. Зазначаються: мета вивчення дисципліни, актуальність, місце і значення дисципліни для підготовки фахівця відповідної спеціальності, міжпредметні зв’язки, анотація змісту навчального курсу, вимоги до знань та умінь студентів, види, форми і засоби навчання та поточного і підсумкового контролів.

1.6.3. ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ за змістовими модулями містить коротку анотацію кожної теми курсу з висвітленням основних понять, характеристик, ознак та інших навчальних елементів, які розкривають зміст навчального матеріалу.

Таблиця 1

ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ _____________________________________________

(назва дисципліни згідно з навчальним планом)

Напрям, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень

Загальна характеристика навчальної дисципліни

Структура навчальної дисципліни

Шифр та назва напряму (наприклад, 0101- «Педагогічна освіта»)

Шифр та назва спеціальності: (наприклад, 6.010100 Педагогіка і методика середньої освіти. Історія)

Освітньо-кваліфікаційний рівень (бакалавр, магістр, викладач)

Нормативна чи за вибором університету або студента

Семестр:

Кількість кредитів ECTS:

(К-ть кредитів)

Змістових модулів:

(к-ть модулів)

Загальна кількість годин:

(к-ть годин за навчальним планом)

Лекції: (теоретична підготовка): (к-ть годин)

Семінари: (к-ть годин)

Практичні: (к-ть годин)

Лабораторні: (к-ть годин)

Самостійна робота: (к-ть годин)

Індивідуальна робота:

(к-ть годин)

Вид контролю: (екзамен або залік)

Для прикладу наведено частину змісту дисципліни "Вища освіта України та Болонський процес".

ЗМІСТОВИЙ Модуль I

Європейська освітня інтеграція

ТЕМА 1. Євроінтеграція України як чинник соціально-економічного розвитку держави. Роль освіти в розвитку партнерства України з іншими державами.

Європейський вибір України — невід'ємна складова її подальшого розвитку. Хронологія та коротка характеристика подій з налагодження співробітництва України і ЄС. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС – один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства. Науково-технічне співробітництво України та ЄС. Входження освіти і науки України у європейське інформаційне та освітнє поле як вагомий чинник економічного, соціального, інтелектуального, інноваційно-технологічного та культурного розвитку.