МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Щодо підготовки навчально-методичних комплексів дисциплін в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу
Страница 5 из 12
Статус дисципліни: нормативна, Цикл професійної підготовки.
Час вивчення: 5-й, 6-й семестри.
|
5-й семестр
(1-й заліковий
Кредит)
|
6-й семестр
(2-й заліковий
Кредит)
|
Разом
|
Кількість кредитів ECTS
|
3
|
3
|
6
|
Кількість тижнів
|
17
|
16
|
33
|
Кількість годин
|
Загальна
|
108
|
108
|
216
|
Лекції
|
24
|
26
|
50
|
Практичні
|
24
|
24
|
48
|
Індивідуальна робота
|
3
|
4
|
7
|
Самостійна робота
|
57
|
54
|
111
|
Аудиторних на тиждень
|
3
|
3
|
|
Змістових модулів
|
4
|
5
|
9
|
Модулів
|
2
|
2
|
4
|
Форми контролю
|
Тести,
Контрольні роботи – 2,
Індивідуальне контрольно-розрахункове завдання,
Залік
|
Тести,
Контрольні роботи – 2,
Індивідуальне контрольно-розрахункове завдання,
Іспит
|
|
2.7.6. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. Формулюються завдання для самостійної роботи студентів з урахуванням реального часу на їх виконання, передбаченого навчальним планом. Це може бути перелік тем, які виносяться на самостійне опрацювання кожним студентом, із зазначенням форми контролю (наприклад: комп’ютерне тестування, модульна контрольна робота, опитування на семінарі, індивідуальна усна співбесіда тощо) та термінів виконання. Кількість балів за даний вид роботи може враховуватись під час поточного оцінювання.
При необхідності, формулюються індивідуальні навчально-дослідні завдання, вказується їх тип (Див. п.3), вимоги та методичні рекомендації щодо виконання, терміни виконання, критерії оцінювання. ІНДЗ оцінюється окремою кількістю балів.
2.7.7. МОДУЛЬНИЙ ТА ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ. Описується система поточного та підсумкового контролю, система заохочень, подаються зразки завдань, запитань, тестів для модульного контролю, наводиться орієнтовний перелік питань та завдань, що виносяться на іспит. Вказуються критерії оцінювання знань та умінь студентів та схема переведення академічної успішності, вираженої у 100-бальній шкалі, у національну 4-бальну шкалу та шкалу ECTS відповідно до Положення Про систему контролю та оцінювання навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
Обов’язковою в даному розділі є схема, яка містить перелік усіх видів робіт, що підлягають оцінюванню, з розподілом балів за кожен вид роботи по кожному змістовому модулю (темі). До схеми можуть додаватись пояснення, щоб вона однозначно сприймалась студентами. Для прикладу наведено схеми розподілу балів, що присвоюються студенту при вивченні дисципліни "Математична логіка і теорія алгоритмів" (Таблиця 5) та "Термодинаміка і статистична фізика" (Таблиця 6).
Таблиця 5
РОЗПОДІЛ БАЛІВ, що ПРИСВОЮються СТУДЕНТАМ
Модулі
Види
Контролю
|
Поточне оцінювання
|
Індивід. розРах.-граф. робота
|
ЗМ І
|
ЗМ ІІ
|
ЗМ ІІІ
|
ЗМ IV
|
ЗМ V
|
Математичний диктант
|
5
|
-
|
-
|
5
|
-
|
10
|
Експрес-контрольна
|
10
|
5
|
5
|
-
|
5
|
Домашнє завдання
|
3
|
2
|
Колоквіум
|
10
|
10
|
Тестове опитування
|
17
|
13
|
Разом
|
50
|
40
|
100
|
1. Математичний диктант проводиться протягом 10 хв. на початку пари, містить 10 запитань, правильна відповідь оцінюється в 0,5 балів.
2. Всі експрес-контрольні роботи розраховані на 25 хв., оцінюються по 5 балів кожна.
3. Вибірково перевіряється виконання домашніх завдань, 1 бал за кожне завдання.
4. Колоквіум проводиться в позаурочний час в письмовій формі.
5. Тестовий контроль можливий з використанням паперових чи електронних носіїв, пропонується з бази 17 (13) питань і оцінюється 1 балом за кожну правильну відповідь
6. Екзамен не обов’язковий (варіант 3). Студенти можуть підвищити свій бал на екзамені, який проходить у вигляді підсумкового тесту і оцінюється 30-а балами. Підсумкова оцінка у цьому випадку обчислюється за формулою:
0.7*(сума балів, набраних протягом семестру) +(сума балів, отриманих на екзамені)
2.7.8. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Вказуються наявні навчально-методичні матеріали, в тому числі й на електронних носіях (навчальна програма, навчально-методичний комплекс, навчальні посібники, практикуми, тести, індивідуальні завдання, дидактичні матеріали тощо).