Курсовий проект «Облік реалізації продукції, робіт і послуг в НДППЗ ім. Фрунзе НАУ Сакського району Кримської області»
Страница 13 из 16
Для подальшого поліпшення бухгалтерського обліку необхідно організувати службу маркетингу, яка б займалася рекламною діяльністю й знаходила більше оптимальні для одержання прибутку канали реалізації. Господарство повинне займатися поліпшенням асортиментів і якості виробничої сільськогосподарської продукції, ураховувати попит населення.
Відсутність належного порядку у веденні первинного, синтетичного, аналітичного обліку реалізації - одна із причин відставання обліку й необ'єктивності облікових показників.
3. Аудит реалізації продукції, робіт і послуг.
Робота аудитора ведеться відповідно по документах об'єднаних у дві групи :
Державні законодавчі акти ;
Аудиторські стандарти ( нормативи ) .
За змістом аудит як одна з форм фінансового контролю включає експертну оцінку фінансово-державної діяльності підприємства по даним бухгалтерського фінансової обліку, фінансової звітності, а також надання аудиторських послуг і пов'язаними з ними експертиз, консультацій з питань бухгалтерського фінансового й управлінського обліку, фінансовий звітності, оподатковування ,аналізу державної діяльності, фінансів, керування трудовими ресурсами й іншими видами економічно-правового забезпечення підприємницької діяльності юридичних і фізичних осіб.
Аудиторський процес складається із трьох основних етапів: планування, збір і аналіз інформації, необхідної для оцінки вірогідності балансу й фінансової звітності, написання звіту ( висновків ) . Одним з важливих етапів аудита є планування. Аудитор зобов'язаний чітко прогнозувати, контролювати й ураховувати процеси своєї діяльності для того, щоб забезпечити на кожній стадії роботи найбільший ефект процедури. Планування аудита передбачає виявлення його стратегії й тактики, складання загального плану аудиторської перевірки, складання аудиторської програми й аудиторської процедури, оцінювання розмірів аудиторського контролю.
Програма аудиторської перевірки - це основа детального планування часу й витрат. Плани допомагають проводити роботу в границях часу, необхідного клієнтові й аудиторові, і є основою для встановлення гонорару. Вони повинні бути досить детально розроблені, щоб виконавець міг завершити завдання у відносно короткий строк і в такий спосіб ефективно розпоряджатися своїм часом. Якщо клієнт використає комп'ютери, аудиторській групі, можливо, будуть необхідні спеціальні навички. Аудитор повинен володіти достатніми знаннями в комп'ютерній сфері.
Основним завданням аудита реалізації продукції ( робіт, послуг ) є встановлення правильності :
Відбиття в обліку фактичного виторгу від реалізації робіт ( послуг );
Відбиття в обліку фактичних витрат на виробництво й реалізацію продукції ;
Визначення валового доходу від реалізації готової продукції.
Джерела інформації :
Форма № 1 - баланс підприємства, форма № 2 - звіт про фінансові результати, декларація про прибуток підприємства;
Журналу-ордера № 1,2,3,4,6,11,12 ;
Первинні документи на відпустку готової продукції зі складу ;
Банківські виписки про рух грошей на розрахунковому рахунку ;
Касові звіти ;
Платіжні доручення на оплату відвантаженої продукції ;
Податкові накладні ;
Книги обліку продажу товарів.