Сегодня: 19 | 04 | 2024

Навчальний посібник Управління Земельними Ресурсами В. В. Горлачук В. Г. В'юн А. Я. Сохнич (частина 2)

3.3.11. Рекламна інформація не повинна мати необгрунтованих перебільшень. Вирази типу "тільки у
нас", "повний вибір", "єдиний", "кращий", "найкращий", "найбільше", "100-відсоткова якість",
"найнижчі ціни", "уперше", "перший" тощо не рекомендуються. Такі вирази доречні тільки тоді, коли
їх достовірність доведена професійними незалежними експертами і є посилання на експертні висновки.

3.3.12. Рекламна інформація щодо продукції еротичного характеру дозволяється тільки в межах спе
ціалізованих магазинів.

3.3.13. Рекламна інформація продукції та видовищних заходів сексуального змісту допускається
тільки в засобах масової інформації еротичної тематики.

Зовнішня реклама продукції сексуального характеру не допускається.

3.4. Порівняння

3.4.1. Порівняння в рекламній інформації мусять відповідати принципам добросовісної конкуренції,
грунтуватися на фактичних даних і не вводити споживачів в оману.

3.4.2. Рекламна інформація, що містить порівняння з продукцією іншого виробника, повинна бути
підтверджена фактичними даними, бути достовірною, об'єктивною, корисною для інформування спо
живачів.

3.5. Докази та свідоцтва

3.5.1. Рекламна інформація повинна базуватися на кваліфікованих свідченнях, які не втратили своєї
актуальності.

3.5.2. Тексти та ілюстрації рекламної інформації повинні бути доступні для перевірки.

3.5.3. Рекламодавець зобов'язаний надати документальні підтвердження достовірності рекламної
інформації.

3.6. Очорнення

3.6.1. Рекламна інформація не повинна дискредитувати ділову репутацію будь-якої особи, а також продукцію, безпосередньо чи опосередковано виявляючи зневагу, насмішку чи щось подібне.

3.7. Захист прав особи

3.7.1. Рекламна інформація не повинна описувати або змальовувати приватне життя або громадську
діяльність людей без їх попереднього дозволу.

3.7.2. Не допускається використання у рекламній інформації зображень об'єктів приватної власності
без дозволу власника.

3.8. Імітація чужої рекламної інформації

3.8.1. Рекламна інформація не повинна імітувати загальну композицію, текст, слогани, зображення, музику, звукові ефекти тощо інших рекламних інформацій, аби це не ввело в оману споживача чи покупця.

3.9. Ідентифікація реклами

3.9.1. Рекламна інформація має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи
засобів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламну інформацію.

3.9.2. Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, який цілеспрямовано звертає увагу спо
живачів на конкретну марку (модель, артикул) продукції або на її виробника для формування інтересу і
сприяння реалізації продукції, а також містить вихідні дані (реквізити) особи, що виробляє або розпо
всюджує зазначену продукцію, має бути вміщений під рубрикою "Реклама" чи "На правах реклами".

3.10. Забезпечення безпеки

3.10.1. Рекламна інформація не повинна містити відомості або закликати до дій, які можуть спричи
нити порушення законодавства, завдають чи можуть завдати шкоди здоров'ю або життю людей та нав
колишньому середовищу.

3.10.2. Рекламна інформація не повинна нести ніяких зображень небезпечних ситуацій, дій, вправ,
звичаїв, що демонструють нехтування безпекою або засобами безпеки.

4. Моральна відповідальність за невиконання Правил

4.1. Моральна відповідальність за невиконання Правил покладається на рекламодавців, виробників, розповсюджувачів реклами, рекламні підприємства та агенції, видавництва, власників та керівників засобів масової інформації, всіх учасників рекламного процесу.

4.2. Конкретним об'єктом аналізу щодо виконання Правил є рекламна інформація, її зміст та форма. Той факт, що зміст або форма повністю або частково взяті з інших джерел, не знімає відповідальності за невиконання Правил.

4.3. Рекламна інформація, що протирічить Правилам, не може бути виправданою на тій підставі, що рекламодавець або особа, що діє від його імені, пізніше надав споживачу іншу рекламну інформацію.