Сегодня: 19 | 04 | 2024

МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО АУДИТУ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ

1. Визначити технічну суть вдосконалення, що пропонується та принципи отримання економії.

2. Розрахувати потенційну річну економію в фізичному та грошовому вираженні.

3. Визначити склад обладнання, необхідного для реалізації рекомендацій, його приблизну вартість, вартість доставки, встановлення та введення в експлуатацію.

4. Розглянути всі можливі способи зниження витрат, наприклад монтаж обладнання силами технічного персоналу громадської будівлі.

5. Визначити можливі побічні ефекти від впровадження рекомендацій, що впливають на реальну економічну ефективність.

6. Оцінити загальний ефект від запропонованих рекомендацій з урахуванням всіх вище перерахованих пунктів.

7. Оцінити життєздатність проекту, з точки зору впровадження рекомендацій з енергозбереження.

Можливості енергозбереження можна розбити на категорії чи на альтернативні рішення однієї і тієї ж енергетичної проблеми. Найбільш поширеним є поділ рекомендацій з енергозбереження за вартістю заходів.

Безвитратні рекомендації:

· Більш ощадливе використання наявних ресурсів.

· Необхідне технічне обслуговування.

· Закупівля палива з більш дешевого джерела.

Низьковитратні рекомендації:

· Встановити більш ефективне устаткування.

· Встановити нові (автономні) пристрої керування.

· Навчання персоналу.

· Контроль і оперативне планування.

Високовитратні рекомендації:

· Заміна більшості енергетичних установок.

· Встановлення комплексних систем керування.

· Когенерація.

· Утилізація теплоти.

· Утеплення огороджувальних конструкцій.

Кожна рекомендація з енергозбереження повинна бути описана у відповідності з наступними пунктами:

Необхідні зміни

· Модифікація об’єктів/будинків

· Заміна устаткування

· Модернізація устаткування/систем керування/ізоляції

· Технічне обслуговування устаткування

· Нова процедура керування