Сегодня: 23 | 04 | 2024

РОБОЧА ПРОГРАМА З дисципліни Вища математика

4. Системи поточного і підсумкового контролю знань студентів

4.1. Система контролю знань студентів з дисципліна „Вища математика” складається з поточного модульного контролю (ПМК) і підсумкового контролю (ПК).

4.2. Систему оцінювання знань студентів викладено у „Вимогах щодо оцінювання знань студентів ХДУХТ”.

4.3. Відповідно до умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу передбачається оцінювання успішності студентів з дисципліни у балах.

4.4. Точки контролю, максимальна та мінімальна бальна оцінка за видами занять та за виконані роботи зазначено у тематичному плані дисципліни.

4.5. Технологія оцінювання знань студентів з дисципліни „Вища математика”.

4.5.1. Оцінювання знань студентів при поточному контролі

4.5.1.1. З метою підвищення об’єктивності та оперативності педагогічної діагностики з дисципліни передбачено застосування таких взаємодоповнюючих форм поточного контролю: вибіркове опитування студентів на лекціях і семінарських заняттях (в тому числі за темами, винесеними на самостійне вивчення); перевірка розв’язання письмових домашніх завдань; перевірка якості виконанням індивідуальних робіт; захист виконаних індивідуальних завдань; тестування за вивченими темами; опорний модульний зріз знань (таблиця 4.1). Підсумковий результат поточного контролю кожного змістового модуля оцінюються в діапазоні від 20 до 30 балів і складається із оцінки 4.5.1.2. та 4.5.1.3.

4.5.1.2. Оцінювання аудиторної та позааудиторної роботи студента здійснюється викладачем, який проводить практичні заняття. Оцінка за кожним модулем обчислюється як середнє арифметичне оцінок, які отримано студентом на практичних заняттях, за самостійну роботу та виконання індивідуальних завдань. За кожним модулем ця оцінка не може перевищувати 30 балів.

4.5.1.3. Організацію та проведення опорного модульного зрізу знань (поточного модульного контролю) здійснює лектор спільно з викладачами, що проводять практичні заняття. Підготовку дидактичних матеріалів для опорного модульного зрізу знань та оцінювання результатів контролю здійснює лектор. За кожним модулем ця оцінка не може перевищувати 30 балів.

Таблиця 4.1 - Зміст опорних модульних зрізів знань студентів

Модуль

Теми

Тематика тестового контролю

Оцінка

Max−min

Балів

1 семестр

Елементи лінійної алгебри та аналітичної геометрії..

1.1

Елементи лінійної алгебри

22 - 15

1.2

Елементи аналітичної геометрії.

8 - 5

Разом за модулем 1

30 - 20

Диференціальне числення

2.1

Вступ до математичного аналізу

6 - 4

2.2

Диференціальне числення функції однієї змінної

12 - 8

2.3

Диференціальне числення функції багатьох змінних

12 - 8

Разом за модулем 2

30 - 20

Разом за 1 семестр

100 - 60

2 семестр

Інтегральне числення.

3.1

Невизначені інтеграли

16 - 10

3.2

Визначені інтеграли

14 - 10

Разом за модулем 3

30 - 20

Диференціальні рівняння. Ряди

4.1

Диференціальні рівняння

16 - 10

4.2

Ряди

14 - 10

Разом за модулем 4

30 - 20

Разом за 2 семестр

100 - 60

4.5.1.4. Обчислення підсумкової оцінки поточного модульного контролю проводиться за середньою арифметичною оцінок 4.5.1.2. та 4.5.1.3. Вивчення дисципліни передбачає опанування двох змістових модулів. Для допуску до іспиту студент повинен набрати від 40 до 60 балів.

4.5.2. Оцінювання знань студентів при проведенні підсумкового контролю

Формою підсумкового контролю знань з дисципліни „Вища математика” іспит. На іспиті знання теоретичного матеріалу розкриттям теоретичних питань, а практичні навички - вмінням розв’язувати тестові задачі.

Критеріями оцінювання знань студентів є ступень володіння теоретичним матеріалом та його практичним застосуванням, що оцінюється в діапазоні від 20 до 40 балів (включно) за такою шкалою:

відмінно (35 - 40 балів) - повна змістовна відповідь на всі теоретичні питання білета та правильне виконання всіх практичних завдань;

добре (25 - 34 балів) - неповна відповідь на теоретичні питання або помилка в одному із практичних завдань;

задовільно (20 - 24 балів) - суттєві помилки у відповідях на одне із теоретичних питань або невиконання одного із практичних завдань;

Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається з суми балів за результатами поточного контролю знань та за виконання завдань, що виносяться на іспит (за умови, що на іспиті студент набрав не менше 20 балів).